Básnický
Význam slova: POEZICKÝ. Slovo "básnický" označuje něco, co se týká poezie, básní nebo básnického umění. Může také znamenat něco, co je překrásné, výjimečné nebo přívětivé. Je to slovo, které se často používá pro vyjádření něčeho krásného, romantického nebo lyrického. V kontextu může být použito pro označení něčeho, co má silný emocionální nebo estetický význam.
Synonyma: lyrický, poezický, přívětivý, veršovaný, básnivý, říční, krásný, lyrický, lyrický, romantický
Hovorově: písničkový, básnický, lyrický, poetický, veršovaný, slohový
Další synonyma
Mrazit
chladit nebo ochladit, což znamená snižovat teplotu něčeho. V přeneseném smyslu může znamenat i utlumovat nebo zpomalovat nějaký proces nebo aktivitu. Slovo mrazit je tedy spojeno s něčím studeným, chladným a zpomalujícím.
Pijácký
slovo \"pijácký\" znamená spojení s pivem, opilostí a alkoholem. Označuje osobu, která se často a nadměrně opíjí, nekontrolovaně se chová a často ztrácí sebeovládání. Může být spojeno s negativními konotacemi jako je nezodpovědnost, neúctivost nebo dokonce agresivita. Pijácký je také přídavné jméno pro popis situací, které jsou spojeny s nadměrným pitím alkoholu. Výraz \"pijácký\" má často pejorativní nádech a je často používán jako urážka.
Ovládnout se
získat kontrolu nad svými emocemi, pocity nebo chováním, být schopen se ovládat a nepodlehnout svým impulzům.
Aprobační
povolení nebo odsouhlasení, přičemž se jedná o proces, během kterého je něco schváleno nebo akceptováno. Jedná se o potvrzení nebo souhlas s něčím, co bylo předloženo k posouzení nebo rozhodnutí.
Zpět
Označuje pohyb nebo stav, kdy se něco vrací zpět do své původní polohy nebo místa. Toto slovo také může znamenat opětovné provedení nějaké činnosti nebo návrat k něčemu, co již bylo dříve. Je to slovo, které vyjadřuje zpětný pohyb nebo návrat k něčemu, co již bylo.
Firemní
Slovo "firemní" označuje něco, co se týká nebo souvisí s podnikem nebo firmou. Může se jednat o vlastnictví, řízení nebo provozování podniku. Toto slovo může také vyjadřovat něco, co je určeno pro interní použití v rámci podniku, například firemní politiku, firemní kulturu nebo firemní zdroje. V kontextu se tedy jedná o něco, co je specifické pro danou firmu a její fungování.