Čiperný
Význam slova: Slovo "čiperný" označuje osobu, která je šikovná, rychlá a plná energie. Je to člověk, který se nebojí práce a dokáže se rychle přizpůsobit novým situacím. Čiperný člověk je švihák, který se nezastaví před žádnou výzvou a dokáže být velmi rychlý v jakémkoli směru. Je to synonymum pro slova jako rychlík, šikula, mrštný, obratný apod. V běžné mluvě se používá pro označení osoby, která má nadprůměrnou fyzickou nebo mentální pohotovost. Význam slova "čiperný" lze tedy shrnout jako osobu plnou energie, šikovnou a rychlou v akci.
Synonyma: živý, švihák, rychlík, spěchák, skřítek, pohyblivý, šikovný, rázný, obratný, bystrý
Hovorově: pohybavý, živý, rychlý, mrštný, hbitý, ostražitý
Další synonyma
Velikost
Velikost je označení pro rozměry, míru nebo rozsah určitého objektu, jevu nebo jevu. Zahrnuje obvod, objem, plochu, výšku, šířku nebo hmotnost. Je to abstraktní pojem, který se používá k vyjádření fyzického nebo abstraktního rozměru něčeho. Velikost může být také chápána jako relativní pojem, který se vztahuje k jiným objektům nebo jevům a určuje jejich poměr nebo rozdíl v rozměrech. V kontextu může být velikost použita k popisu velikosti předmětu, velikosti skupiny nebo velikosti změny v určitém jevu.
Netypický
Slovo "netypický" označuje něco, co se liší od běžného nebo obvyklého. Může se jednat o situaci, vlastnost nebo jev, který není běžný nebo se vyskytuje zřídka. Toto slovo může být použito k popisu něčeho neobvyklého, odlišného nebo atypického.
Pacifikovat
Pacifikovat znamená zmírnit nebo ukončit ozbrojený konflikt pomocí diplomatického jednání.
Mřít
Otáčet, ohýbat nebo stlačovat něco do tvaru kroužku nebo spirály. Taktéž může znamenat šustit, třít se nebo vydávat šustivý zvuk při pohybu. V kontextu slova mřít se jedná o pohyb nebo zvuk vznikající při ohýbání nebo stlačování něčeho do kruhového tvaru.
Nepotřebnost
Popis slova, který se užívá v kontextu pro vyjádření nepoužitelnosti nebo nadbytku.
Distribuovat
Rozvézt, šířit. Distribuovat znamená přenášet, převážet nebo roznášet něco na více míst, aby se dostalo k většímu počtu lidí. Jedná se o proces rozdělování zboží, informací nebo jiných věcí do různých lokalit nebo skupin lidí. Distribuovat může být například zásilky, noviny, reklamní materiály, ale také energie nebo vodu. Cílem distribuce je umožnit přístup k danému produktu nebo službě co nejširšímu okruhu lidí. Distribuování je důležitou součástí obchodního procesu a má velký vliv na úspěch daného produktu nebo služby.