Explozívní
Význam slova: Náhlý, překvapivý, prudký, náložový. Slovo popisuje situaci, kdy dochází k náhlému uvolnění velkého množství energie nebo síly, často doprovázeného hlasitým zvukem. Může se jednat o přírodní jev nebo uměle vytvořenou explozi. V přeneseném smyslu může slovo označovat také náhlé a intenzivní projevy emocí nebo událostí.
Synonyma: výbuchový, náhlý, náložový, nárazový, razantní, drastický, prudký, intenzivní, expanzivní, dynamický
Hovorově: výbušný, prudký, výrazný, náhlý, bouřlivý, nezadržitelný
Další synonyma
Rozlehlý
ROZLEHLÝ Slovo "rozlehlý" označuje něco, co se rozprostírá na velkém území nebo má velký rozsah. Může se jednat o velké prostranství, rozsáhlý areál, nebo také o něco, co je prostorné a rozložité. V kontextu tohoto slova se tedy jedná o něco velkého, prostorného a rozsáhlého.
Zázračný
Nadpřirozený, magický. Slovo "zázračný" se používá pro popis jevů, které přesahují lidské chápání a jsou považovány za nevysvětlitelné. Může se jednat o nadpřirozené události, schopnosti nebo předměty. V kontextu může být použito jako přídavné jméno pro popis něčeho mimořádného, nevídaného nebo neobvyklého.
Destrukční
Něco, co má schopnost způsobit zničení nebo rozpad.
Kasino
Hazardní palác, zábavní dům, kde se provozují různé hry na peníze. Je to místo, kde se lidé mohou bavit a zároveň riskovat své peníze v naději na výhru. V kasinu se nachází různé stoly s karetními a ruletovými hrami, ale také automaty nebo sázkové kanceláře. Je to oblíbené místo pro milovníky hazardu, ale také pro turisty, kteří chtějí zažít atmosféru luxusu a vzrušení. V dnešní době jsou kasina oblíbená i pro pořádání různých kulturních a společenských akcí.
Isolace
Odloučení nebo izolace. Toto slovo se používá pro popis stavu, kdy je něco nebo někdo oddělen od ostatního světa, společnosti nebo skupiny. Může se jednat o fyzické oddělení nebo i psychickou izolaci, kdy je jedinec odříznut od kontaktu s ostatními lidmi. Tento stav může být dočasný nebo trvalý a může mít různé důsledky pro jedince i pro společnost.
Propagace
. Propagace znamená šíření informací o určitém produktu, službě nebo myšlence, s cílem získat pozornost a zájem veřejnosti. Jedná se o marketingový nástroj, který se využívá k propagování a zvýšení povědomí o daném tématu. Propagace může být realizována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou reklama, PR, sponzoring, akce nebo sociální média. Cílem propagace je přesvědčit potenciální zákazníky o kvalitě a výhodách daného produktu nebo služby a podpořit jejich nákupní rozhodnutí.