Fragilita

Význam slova: . Slovo \"fragilita\" znamená křehkost nebo nedostatečnost. Jedná se o stav, kdy je něco nebo někdo snadno poškozitelný nebo zranitelný. V kontextu se často používá k popisu fyzického nebo emocionálního stavu, který je náchylný k poškození nebo zranění. Fragilita může být také chápána jako slabost nebo křehkost v něčem, co by mělo být silné a odolné.

Synonyma: slabost, křehkost, nedostatečnost, křehkost, nezdatnost, křehkost, řídkost, drobnost, nesilnost, nedostatečnost

Hovorově: křehkost, křehkost, křehkost, křehkost, křehkost, křehkost

Další synonyma

Očekávání

Představa o tom, co se má stát nebo co bude následovat v budoucnosti. Představa, která může být založena na předpokladech nebo na základě předchozích zkušeností. Výraz, který vyjadřuje očekávání něčeho konkrétního nebo nejistotu ohledně budoucího vývoje.

Srovnat se

Zarovnat nebo usadit na stejné úrovni nebo do stejné polohy.

Nacházet

Objevit, nalézt. Slovo \"nacházet\" znamená najít nebo objevit něco, co bylo předtím neznámé nebo neviditelné. Může se jednat o fyzický předmět, ale také o abstraktní koncept nebo myšlenku. Nacházet může být také synonymem pro hledat nebo rozpoznat. V kontextu se větou \"Nikdy jsem se nesnažil najít ztracený klíč, ale najednou jsem ho našel.\" by se dalo říct, že v tomto případě slovo \"nacházet\" znamená nalézt nebo objevit ztracený předmět.

Vášnivý

intenzivní, silný, plný vášně a nadšení. V kontextu může být použito pro popis něčeho, co je děláno s velkým zapálením a nadšením, nebo pro popis něčeho, co je velmi vášnivé a intenzivní. Slovo může také vyjadřovat něco, co je plné emocí a vášně. Vášnivý může být také použit pro popis něčeho, co je prováděno s velkým zaujetím a energií.

Spotřební

Slovo "spotřební" označuje něco, co se týká spotřeby nebo je určeno k použití koncovým spotřebitelem. Může se jednat o zboží, službu nebo jiný produkt, který slouží k uspokojení potřeb člověka. Je to synonymum pro slovo "kupčí" nebo "nákupní", které se vztahuje k nakupování a obchodování. V současné době se tento termín často používá v oblasti marketingu a reklamy, kdy se snaží přilákat pozornost a zájem zákazníků na konkrétní produkt.

Mluvit

Vyjadřovat se verbálně, používat řeč k předávání informací nebo projevování myšlenek.