Lenoška

Význam slova: Osoba, která je nečinná a nezaměstnaná, která nevykonává žádnou práci a věnuje se jen odpočinku a zábavě. Je to člověk, který se vyhýbá práci a odpovědnosti a nechce se podílet na společenském dění. Slovo popisuje osobu, která je pasivní a neaktivní, která se vyhýbá povinnostem a má tendenci žít v pohodlném a bezstarostném světě.

Synonyma: líný, nečinný, nezaměstnaný, flákač, vlník, lenoch, ulejvák, línej, brouk, štrádla

Hovorově: válečník, flákač, hnidopich, flekatý, pofidérník, flákačka

Další synonyma

Kazeta

Magnetofonová kazeta je záznamové médium pro zvukové nahrávky, které se skládají z kotoučů, na které je navinutá magnetická páska. Tato páska je poté přehrávána pomocí magnetofonu a umožňuje ukládat a přehrávat zvukové záznamy. Kazeta je kompaktní a snadno přenosná, což umožňuje uživatelům snadný přístup k jejich oblíbeným nahrávkám. V dnešní době byla kazeta nahrazena modernějšími formáty, ale stále má své místo v historii zvukových nahrávek.

Thematický

Tématický nebo také motivační se vztahuje k určitému tématu nebo motivu. Označuje to, co se týká nebo se soustředí na určité téma nebo motiv. V tomto kontextu znamená, že slovo "thematický" se používá pro něco, co je zaměřeno na určité téma nebo motiv a vztahuje se k němu.

Zatáčka

Zatáčka je označení pro obloukovité ohyby v silnici, které slouží k změně směru jízdy. Většinou se jedná o křivky v zákrutách, které jsou často doprovázeny zpomalením a nutností přizpůsobit rychlost jízdy. Zatáčky mohou být různých poloměrů a obtížností a jsou důležitou součástí silničního provozu.

Chýlit se

Přiklánět se nebo naklánět se. Slovo se používá pro popis situace, kdy se něco přiklání nebo naklání. Je to stav, kdy se něco přibližuje k něčemu jinému nebo se k něčemu blíží. Slovo chýlit se se také používá pro popis něčeho, co se postupně mění nebo se vyvíjí. V kontextu se používá pro popis pohybu nebo změny směru.

Onemocnět

Být postižen nemocí, mít zdravotní problémy, být v nemocném stavu.

Tržiště

Tržiště je místo, kde se setkávají prodávající a kupující s cílem uskutečnit obchod. Jedná se o prostor, kde se nabízí a nakupují zboží, služby nebo jiné produkty za určitou cenu. Tržiště může být fyzické, jako například tržnice nebo nákupní centrum, nebo virtuální, jako například internetový obchod. Tržiště může být organizováno různými subjekty, jako jsou obchodníci, státy nebo mezinárodní organizace. Jeho fungování ovlivňují faktory jako poptávka, nabídka, konkurence, ceny, kvalita produktů a další.