Liberální

Význam slova: Slovo \"liberální\" označuje postoj, který je tolerantní, respektuje rozmanitost a otevřeně přijímá nové myšlenky a názory. Je spojováno s osvícenským myšlením a zastává přesvědčení, že každý jedinec má právo na svobodu a rovnost.

Synonyma: volnomyšlenkářský, tolerantní, osvícenský, reformní, svobodomyslný, přístupný, široký, reformátorský, otevřený, liberalizující

Hovorově: tolerantní, benevolentní, pokrokový, svobodomyslný, štědrý, širokospektrální

Další synonyma

Zmítat se

Pohybovat se neklidně, snažit se dostat z něčeho ven, být v rozporu s něčím.

Sešlost

Slovo sešlost znamená setkání nebo sjezd. Jedná se o situaci, kdy se lidé nebo skupiny lidí sejdou na určitém místě a v určitém čase. Může se jednat o neformální setkání přátel, ale také o oficiální sjezdy organizací nebo politických stran. Slovo sešlost má tedy význam spojení a shromáždění lidí na jednom místě.

Stydlivost

Vlastnost, která se projevuje v nejistotě a zábranách při kontaktu s ostatními lidmi nebo v určitých situacích.

Makro-

: Obrovský, obří. Slovo "makro-" se používá jako předpona v názvech různých jevů, procesů, předmětů apod., které jsou charakterizovány svou velikostí, rozsahem nebo rozsáhlostí. V medicíně se používá například v pojmech makroorganismus, makroskopický, makrocyklus. V ekonomii můžeme mluvit o makroekonomii, makroekonomických ukazatelích, makroekonomické politice. V obecném smyslu se slovo "makro-" používá k označení něčeho velkého, rozsáhlého nebo významného.

Flákat se

Prokrastinovat, být líný, nedělat nic užitečného, strávit čas nečinností.

Reklamovat

Oznamovat, propagovat nebo prezentovat něco, co má za cíl přilákat pozornost potenciálních zákazníků nebo diváků. Může se jednat o inzerát, televizní spot, billboard, leták nebo jinou formu reklamy. Cílem reklamy je přesvědčit lidi k nákupu produktu nebo služby, představit jim nový produkt nebo zvýšit povědomí o značce. Reklama může být zaměřena na konkrétní skupinu lidí nebo může být určena pro širokou veřejnost. Je důležitou součástí marketingové strategie a má za úkol zvýšit prodej a zisk společnosti.