Propaganda

Význam slova: : Propaganda je proces šíření nebo rozšiřování informací, názorů nebo myšlenek s cílem ovlivnit veřejné mínění nebo chování lidí. Může být použita v politice, reklamě nebo propagaci ideologií. Propaganda může být využívána k manipulaci a ovlivňování mas, často s cílem dosáhnout určitého cíle nebo získat podporu pro určitou myšlenku nebo politickou stranu.

Synonyma: propagace, šíření, rozšiřování, šíření informací, výchova, ideologie, myšlenka, kampaň, zvěstování, agitace

Hovorově: reklama, výmysl, nátlak, šíření, agitace, rozšiřování

Další synonyma

Vyházet

vystrnadit, vymetat. Výraz vyjadřuje činnost odstraňování nebo vyhánění něčeho nebo někoho z určitého místa nebo situace. Může se jednat o fyzické vyhazování odpadků, vymetání nečistot, ale také o vyhánění nežádoucích osob nebo věcí. V kontextu se jedná o opakované odstraňování nebo vyhánění něčeho z místa, kde nemá být.

Odvážit se

jednat nebo vykonat něco, co vyžaduje odvahu a odhodlání. Jedná se o projev statečnosti a odvahy, při kterém se překonávají vlastní obavy a strach. Člověk, který se odváží, je schopen riskovat a nebojí se čelit výzvám.

Padělatelný

Slovo \"padělatelný\" znamená, že je možné jej napodobit nebo vytvořit umělou kopii.

Kousnout

vložit do úst a zuby sevřít, aby se poté požilo; často se jedná o menší kus jídla nebo nějaký drobný předmět.

Propozice

je to nabídka nebo představa, která je prezentována nebo předložena někomu k posouzení nebo přijetí. Jedná se o návrh, plán nebo podmínky, které jsou stanoveny pro určitou akci nebo událost. Propozice může být také definována jako prohlášení, které obsahuje informace o něčem nebo někom.

Produkovat

Tvořit, vytvářet. Popis slova: Činnost, při které vzniká nový produkt nebo výsledek. Může se jednat o materiální věci, jako jsou výrobky, nebo o nehmotné věci, jako jsou myšlenky, nápady nebo umělecká díla. Produkování může být prováděno různými způsoby a prostředky, například ručně nebo pomocí strojů a technologií. Je důležitou součástí lidské činnosti a ekonomického rozvoje společnosti.