Rektor

Význam slova: Osoba, která stojí v čele univerzity nebo jiného vzdělávacího zařízení. Rektorát je pak sídlo, kde rektor vykonává svou funkci.

Synonyma: :šéf, ředitel, rektorát, vedoucí, provost, vrchní, děkan, dekan, prorektor, vrchnost

Hovorově: šéf školy, vedoucí vzdělávacího ústavu, hlava akademického světa, školní diktátor, univerzitní boss, vysokoškolský šerif

Další synonyma

Oslavný

Slovo označuje něco, co je známé a uznávané pro své kvality, vlastnosti nebo úspěchy. Může se jednat o osobu, událost, místo nebo věc, která má významný vliv nebo je velmi oblíbená a uznávaná. Slovo "oslavný" je synonymem pro "proslavený" nebo "proslulý", což znamená, že je známý a uznávaný pro své úspěchy, kvality nebo výjimečnost.

Technický

Slovo "technický" se vztahuje k oblasti techniky, tedy k předmětům, zařízením nebo činnostem, které jsou spojeny s využitím technologií a znalostí z oblasti inženýrství. Je synonymem pro "technologický" a "inženýrský", což znamená, že se týká technického a technologického vývoje, výzkumu a aplikací. V širším slova smyslu se může také používat pro označení přesného, precizního a praktického přístupu k řešení problémů.

Svědit

Popis slova: Svědit je sloveso, které znamená pocity, jako jsou štípání nebo šimrání na kůži, které vyvolávají nutkání se škrábat nebo drbat. Tento pocit může být způsoben alergií, bodnutím hmyzem nebo jinými podněty. Slovo svědit se také může používat v přeneseném smyslu pro popis něčeho, co vyvolává neodbytnou touhu nebo nutkání.

Nehostinný

nepřívětivý, studený, nevlídný, neútulný. Slovo popisuje prostředí, ve kterém není příjemné pobývat. Může se jednat o fyzické prostředí, jako je nehostinná poušť nebo ledová tundra, ale také o sociální prostředí, kde panuje nepřátelská atmosféra. Nehostinný prostor je nepřívětivý a nevhodný pro život nebo pobyt lidí. Slovo může být také použito k popisu chování nebo osobnosti, která je nepřívětivá, odmítavá nebo odmítající.

Řítit se

Rychle se pohybovat kupředu, běžet nebo sprintovat s velkou rychlostí.

Puberta

popisuje období vývoje člověka mezi dětstvím a dospělostí, kdy dochází k hormonální revoluci a fyzickým, psychickým a sociálním změnám. V této rané dospělosti se jedinec začíná osamostatňovat a hledat svou identitu.