Suplovat

Význam slova: nahrazovat nebo zastupovat. Toto slovo se používá pro popis činnosti, kdy jedna osoba nebo věc nahrazuje nebo zastupuje druhou osobu nebo věc. Může se jednat o dočasnou náhradu nebo o zastupování na plný úvazek. Suplování může být prováděno v různých oblastech, jako jsou práce, škola, sport nebo rodina. Význam slova tedy spočívá v tom, že jedna osoba nebo věc plní funkci nebo úkol místo druhé osoby nebo věci.

Synonyma: náhrávat, nahrazovat, zastupovat, místo někoho jiného být, vystupovat, stát se, stát se náhradou, nahrazovat, zastupovat, vyměňovat

Hovorově: nahrazovat, zastupovat, vypomáhat, zaskakovat, náhradně působit, dočasně zastoupit

Další synonyma

Rozmanitý

slovo, které popisuje něco, co má mnoho různých forem, variant nebo podob. Označuje věc, která je plná rozmanitosti a může se projevovat v různých podobách nebo aspektech. Slovo je synonymem pro různorodý, mnohotvárný nebo pestrobarevný.

Tlít

intenzivně a hlasitě projevovat své emoce, obvykle ve formě vřískání nebo řevu. Tlukot srdce, bouřlivé pocity nebo prudké emoce mohou být vyjádřeny tímto slovem.

Lísavý

Slovo "lísavý" označuje stav, kdy je něco pokryto prachem a není vlhké. Je to stav, kdy je povrch hladký a suchý, ale zároveň je na něm vidět vrstva prachu.

Kodifikovat

zakotvit, normovat. Kodifikovat znamená převést něco do formy závazného standardu, kterým se stanovují pravidla a normy pro daný předmět. Tím se zajišťuje jednotnost a srozumitelnost v dané oblasti. V kontextu jazyka se jedná o vytvoření kodexu, který slouží jako základ pro správné používání slov a pravidel gramatiky.

Šnelcuk

Šnelcuk je slangový výraz pro šmajchu, což je uzlíček.

Spotřební

Slovo "spotřební" označuje něco, co se týká spotřeby nebo je určeno k použití koncovým spotřebitelem. Může se jednat o zboží, službu nebo jiný produkt, který slouží k uspokojení potřeb člověka. Je to synonymum pro slovo "kupčí" nebo "nákupní", které se vztahuje k nakupování a obchodování. V současné době se tento termín často používá v oblasti marketingu a reklamy, kdy se snaží přilákat pozornost a zájem zákazníků na konkrétní produkt.