Ukázkový
Význam slova: Popis slova označuje přesný popis, definici nebo charakteristiku daného slova. V kontextu slova "ukázkový" (prototypový, modelový) znamená, že se jedná o něco, co slouží jako příklad, vzor nebo předloha pro další využití. Toto slovo může být použito například v souvislosti s ukázkovým příkladem nebo ukázkovým produkt
Synonyma: příkladový, prototypový, modelový, demonstrativní, ilustrační, předváděcí, ukázkový, vzorový, ilustrativní, exemplární
Hovorově: príkladný, typický, vzorový, výstižný, príznačný, exemplární
Další synonyma
Radiální
Radiální je slovo, které popisuje něco, co má tvar kruhu nebo koule. Je to slovo, které se používá pro popis objektů, které mají středový bod a jsou rozloženy od něj jako paprsky. Může se také používat pro popis směru nebo orientace, který se pohybuje od středu ven. Slovo radiální se také může používat pro popis vlastností nebo procesů, které se šíří nebo rozšiřují od určitého bodu nebo zdroje.
Rozprostírat se
Rozprostírat se je synonymem pro rozpřáhnout se nebo roztáhnout se. Jedná se o akci, při které se něco šíří nebo se rozkládá na větší plochu. V kontextu může být použito například pro roztáhnutí rukou nebo nohou, ale také pro rozšíření něčeho abstraktního, jako je například informace, vliv nebo příběh.
Zatuchlý
Zatuchlý (neodborně, špatně větraný, zatuchlý vzduch); popis slova používaný v kontextu: \"Slovo zatuchlý se používá pro označení neodborně větraného prostoru s špatnou kvalitou vzduchu.\"
Ostrost
Popis, který se používá k označení jakéhokoli jevu, který má svou vlastní kvalitu, která ho odlišuje od ostatních jevů. V kontextu slova "ostrost" se jedná o popis kvality, která je typická pro ostré předměty nebo obrazy, které mají výrazné hrany a detaily.
Zrevidovat
Prohlédnout nebo zkoumat něco s cílem provést úpravy nebo změny.
Marketing
Marketing je soubor aktivit, které mají za cíl propagovat a prodat produkt nebo službu. Jedná se o strategický plán, který zahrnuje výzkum trhu, reklamu, propagaci a prodejní techniky. V rámci marketingu se také využívají různé nástroje, jako jsou sociální média, PR, sponzoring nebo osobní prodej. Cílem marketingu je přilákat potenciální zákazníky a zvýšit prodej produktu nebo služby.