Věrohodnost

Význam slova: Věrohodnost je kvalita nebo stav, kdy je něco nebo někdo důvěryhodný nebo přesvědčivý. Označuje schopnost nebo skutečnost, že je něco pravdivé, spolehlivé a má vysokou míru důvěry. Věrohodnost se vztahuje k informacím, tvrzením, zdrojům nebo osobám a je klíčová pro budování důvěry a autority. Věrohodnost je důležitým prvkem v komunikaci a vědeckém bádání, a je často hodnocena na základě důkazů, průkaznosti a kvality zdrojů. Věrohodnost je tedy klíčovým aspektem pro posuzování pravdivosti a spolehlivosti informací.

Synonyma: spolehlivost, důvěryhodnost, přesvědčivost, autenticita, pravdivost, veracity, přesnost, způsobilost, záruka, důkaznost

Hovorově: důvěryhodnost, pravdivost, autentičnost, spolehlivost, věrnost, solidnost

Další synonyma

Rouška

Látka nebo předmět sloužící k zakrytí obličeje, často používaný jako ochrana proti šíření infekčních chorob nebo k ochraně před prachem, smogem nebo jinými nečistotami.

Kontrast

Kontrast je protiklad nebo odlišnost mezi dvěma nebo více věcmi, které jsou si na první pohled rozdílné. V kontextu se jedná o zvýraznění rozdílů mezi dvěma věcmi, které jsou si v něčem protikladné nebo odlišné. Kontrast se často používá jako estetický prvek v umění, ale také v běžném životě jako prostředek k vyjádření významu nebo názoru.

Zabrat

získat něco, co náleží jiné osobě, přivlastnit si cizí majetek, připravit někoho o něco, ukrást, vzít si něco bez souhlasu vlastníka.

Porouchat

Způsobit nečekanou poruchu, poškodit nebo zničit nějaký předmět, zařízení nebo systém.

Konsultace

Poradenská schůzka nebo setkání, které slouží k poskytnutí odborného názoru nebo rad v určité oblasti. Jedná se o interakci mezi konzultantem a klientem, kde se diskutuje o konkrétních problémech a hledají se možné řešení. Cílem konsultace je poskytnout užitečné informace a pomoci klientovi v rozhodování.

Propagace

. Propagace znamená šíření informací o určitém produktu, službě nebo myšlence, s cílem získat pozornost a zájem veřejnosti. Jedná se o marketingový nástroj, který se využívá k propagování a zvýšení povědomí o daném tématu. Propagace může být realizována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou reklama, PR, sponzoring, akce nebo sociální média. Cílem propagace je přesvědčit potenciální zákazníky o kvalitě a výhodách daného produktu nebo služby a podpořit jejich nákupní rozhodnutí.