Volat

Význam slova: vyvolat zvuk zvonění nebo klepání, často jako signál pro někoho, aby přišel nebo se ozval.

Synonyma: zavolat, zazvonit, zaklepat, přivolat, oslovit, zakřičet, křičet, povolat, vyzývat, ohlašovat

Hovorově: zavolat, zakřičet, vytáhnout telefon, zatelefonovat, zavolávat, vykřikovat

Další synonyma

Šmír

šmír je slovo, které označuje osobu nebo přístroj, který sleduje nebo odposlouchává jinou osobu nebo její komunikaci. Tento termín se často používá v negativním smyslu, jako synonymum pro špiona nebo vyzvědače. Šmír může být použit pro sledování jednotlivce nebo skupiny, a to buď fyzicky nebo elektronicky. Šmír může být také použit pro sledování činnosti nebo pohybu osoby. V současné době se tento termín často používá v souvislosti s kybernetickou bezpečností a ochranou soukromí. šmír

Rozpoložení

ROZPOLOŽENÍ. Jedná se o stav, kdy jsou názory, myšlenky nebo postoje lidí rozděleny a není mezi nimi jednotný názor. Tento termín může být použit v různých kontextech, například politických, společenských nebo osobních. V takovém případě se jedná o situaci, kdy jsou lidé rozděleni na dva nebo více táborů s odlišnými názory a postoje. V tomto kontextu je rozpoložení synonymem pro neshody, rozpory nebo konflikty.

Světélkování

osvětlení prostoru pomocí světla, vytváření jasného a příjemného prostředí.

Melodika

Melodika je hudební nástroj, který se skládá z klaviatury a dýchacího mechanismu. Při hře na melodiku se pomocí kláves vytváří různé tóny a melodie. Je to malý a snadno přenosný nástroj, který se používá převážně v populární hudbě.

Utéci se

Odejít, uniknout nebo se vyhnout něčemu nebezpečnému nebo nepříjemnému tím, že běžíš nebo se rychle pohybuješ pryč.

Oběžník

Oběžník je název pro plakát nebo inzerát, který slouží k šíření informací mezi lidmi. Je to tištěný materiál, který se většinou věší na veřejných místech a má za úkol upozornit na nějakou událost, akci nebo nabídku. Oběžník může být využíván jako prostředek reklamy, propagace nebo informování veřejnosti. Jeho účelem je přilákat pozornost a zaujmout cílovou skupinu.