Žertovat
Význam slova: Představuje činnost, při které se člověk baví a pobaví své okolí. Jedná se o lehký způsob komunikace, který má za cíl zpříjemnit atmosféru a rozptýlit. Využívá se při přátelských setkáních, ale i v jiných situacích, kdy je potřeba uvolnit napětí. Jde o škádlení, vtipkování a zábavu, která může být provázena i určitou dávkou ironie.
Synonyma: vtipkovat, škádlit, líbavit, přežírat, škádlívat, karikovat, ironizovat, špičkovat, vyřčovat, špásovat
Hovorově: blbnout, srát, užívat si, vtipkovat, šprýmovat, bavit se
Další synonyma
Pronikat
Procházet nebo pronásledovat, což znamená projít nebo projít se něčím, nebo následovat něco nebo někoho. Je to proces průchodu nebo sledování, který může být fyzický nebo metaforický.
Kšilt
Kšilt je označení pro část klobouku nebo čelenky, která chrání před sluncem a deštěm. Jedná se o plochý kryt, který je připevněn k přední části hlavy a slouží jako ochrana před nepříznivými povětrnostními podmínkami. Kšilt může být součástí různých typů pokrývek hlavy, jako jsou například klobouky, čepice nebo baseballové čepice.
Tenký
Slovo "tenký" popisuje něco, co má malou šířku nebo tloušťku. Může se jednat o štíhlý či úzký předmět, který je protikladem k objemným nebo silným věcem. V přeneseném významu může být také použito pro něco jemného, křehkého nebo lehkého. V kontextu může být použito například pro popis osoby, předmětu nebo látky.
Ustrašenec
Osoba, která vyvolává strach nebo hrůzu. Je to člověk, který má schopnost vyvolávat strach a paniku u ostatních. Může to být také označení pro někoho, kdo je velmi bojácný a snadno se leká. Ustrašenec je tedy člověk, který vzbuzuje strach a nejistotu u ostatních svým chováním nebo vzhledem.
Hnout se
Změnit polohu, posunout se z místa, kterému se předtím nachází. Pohyb nebo odchod z určitého místa.
Oběžník
Oběžník je název pro plakát nebo inzerát, který slouží k šíření informací mezi lidmi. Je to tištěný materiál, který se většinou věší na veřejných místech a má za úkol upozornit na nějakou událost, akci nebo nabídku. Oběžník může být využíván jako prostředek reklamy, propagace nebo informování veřejnosti. Jeho účelem je přilákat pozornost a zaujmout cílovou skupinu.