Hodnotový

Význam slova: - Slovo "hodnotový" vyjadřuje, že něco má vysokou hodnotu nebo je důležité a významné. Může se používat v různých kontextech, například v oblasti etiky, ekonomie, kultury nebo osobních hodnot. Zároveň může odkazovat i na něčí vlastnosti, například na to, že je člověk hodnotný nebo významný pro své okolí. Celkově lze tedy říci, že slovo "hodnotový" vyjadřuje něco, co má význam a je důležité pro nás samotné i pro ostatní.

Synonyma: cenový, hodnotný, významný, cenný, důležitý, vážený, významový, prestižní, výjimečný, významový

Hovorově: hodnocení, ceněný, cenotvorný, hodnotící, ceněný, cenný

Další synonyma

Hihlání

Hihlání je označení pro zvuk, který vydáváme, když se smějeme nebo když nám je něco vtipné. Je to zvuk vydávaný ústy a může mít různé intenzity a délky. V některých případech se může jednat i o výraz pro hlasitější smích, který se podobá kvílení.

Zdemolovat

zničit, zdevastovat. Jedná se o proces ničení nebo poškození něčeho, často způsobený úmyslně. Výraz může být použit v širším smyslu, například k popisu devastace přírodního prostředí nebo násilného jednání vůči lidem. V každém případě se jedná o závažný čin s negativními důsledky.

Maškara

Popis slova: "Maškara" je slovo, které označuje karnevalový kostým. Jedná se o výraz pro maskovaný kostým, který se nosí během maškarních oslav a slavností. Maškara může být různých podob a tvarů, často se jedná o výrazné a nápadité kostýmy s pestrou barevností a různými doplňky. Toto slovo je tedy spojeno s karnevalovou zábavou a oslavami, kde se lidé převlékají do různých kostýmů a maskují se za různé postavy.

Aklimatisace

proces přizpůsobení organismu novým podmínkám prostředí, který zahrnuje fyzické i psychické změny.

Tajfun

Tajfun je název pro silnou tropickou bouři, která se vyskytuje v Pacifiku a Indickém oceánu. Jedná se o cyklón, který může dosahovat vysokých rychlostí větru a způsobovat velké škody na pobřeží. Tajfuny jsou charakteristické spirálovitým tvarem a vysokými vlnami.

Konkurence

Konkurence je proces soupeření mezi dvěma nebo více subjekty o stejný cíl nebo zdroj. V ekonomii se často používá pro popis situace, kdy více firem soutěží o zákazníky nebo tržní podíl. V širším slova smyslu může být konkurence chápána jako srovnání, například v oblasti sportu nebo umění. V každém případě se jedná o proces, ve kterém jednotlivci nebo organizace soutěží o dosažení stejného cíle.