Hrůzyplnost

Význam slova: Vlastnost, která vyvolává silný pocit strachu, hrůzy nebo úzkosti. Slovo popisuje situace, předměty nebo události, které jsou děsivé, otřesné nebo šokující. Vzbuzuje v nás nepříjemné pocity a může nám způsobit silný pocit nejistoty a nebezpečí. Hrůzyplnost je vlastnost, která může být subjektivní a závisí na osobních zkušenostech a vnímání jednotlivce.

Synonyma: hrůzostrašnost, děsivost, otřesnost, ohavnost, odpornost, odstrašující, příšernost, strach nahánějící, strašlivost, šílenost

Hovorově: hrůzotvornost, děsivost, strašidelnost, hrůznost, hroznost, zlověstnost

Další synonyma

Ilegální

Slovo "ilegální" znamená neoprávněný nebo nelegitimní. Je to označení pro činnosti nebo jednání, které jsou protiprávní nebo nesplňují zákonné požadavky. Jedná se o něco, co není povolené nebo schválené zákony nebo pravidly. Ilegální činnost je v rozporu se zákonem a může být potrestána.

Zatrpklý

hořce smutný, plný zármutku a rozčarování.

Počít

Počít je činnost, při které se zjišťuje množství, počet nebo hodnota něčeho. Spočítat znamená dokončit počítání a získat přesný výsledek. Čítat je pak synonymem pro počítání. V běžném kontextu se tato slova často používají v souvislosti s matematikou nebo s účtováním, ale mohou být aplikována i na jiné situace, kdy je potřeba zjistit počet nebo hodnotu něčeho.

Zvnějšku

Popisuje to, co je vně nebo zvenčí, mimo vnitřní prostor nebo pohled. Označuje to, co se nachází mimo něco nebo někoho, co je vnější, nebo co se týká vnějšího vzhledu nebo projevu. Používá se v případech, kdy se chceme zaměřit na to, co se děje nebo nachází mimo něco nebo někoho, co je uvnitř nebo vnitřní. V kontextu může být použito například k popisu vzhledu, chování nebo působení něčeho nebo někoho z vnějšku.

Nehodnota

- Slovo, které označuje něco, co nemá žádnou hodnotu nebo užitečnost. Vyjadřuje bezcennost nebo nevhodnost určitého objektu nebo konceptu.

Maskot

Maskot je symbol nebo postava, která reprezentuje určitý tým, skupinu nebo organizaci. Je to ikona, která má za úkol představovat určitý produkt, značku nebo koncept. Většinou se jedná o postavu, zvíře nebo objekt, který má být přitažlivý a sympatický pro širokou veřejnost. Maskot má za úkol budovat pozitivní vztahy mezi organizací a jejími zákazníky, a také zvyšovat povědomí o dané značce. V mnoha případech se maskoti využívají jako součást marketingové strategie pro zvýšení prodeje a popularizaci určitého produktu nebo služby.