Jas
Význam slova: JAS je stav, kdy je předmět nebo prostředí osvětlené a viditelné. V tomto kontextu se jedná o popis slova, který vysvětluje, co je jas a co znamená, když je něco jasné. Jas může být také použit jako přídavné jméno, které označuje něco čistého, zřetelného nebo srozumitelného. Výraz sebou se v tomto kontextu může vztahovat k předmětu nebo osobě, která je schopna svým jednáním nebo chováním přinést jasnost nebo srozumitelnost.
Synonyma: ja, já, sebou, mně, mne, můj, sobě, sám, vůči, sám sebou
Hovorově: světlo, blik, zář, záře, osvětlení, jiskra
Další synonyma
Otrávenost
Jedná se o stav, kdy se projevuje otrava organizmu. Typickými příznaky jsou nechutenství a zvracení.
Pastevecký
popis slova označujícího něco souvisejícího s pastevectvím, tedy s chovem dobytka na pastvinách. Slovo může být užíváno například pro označení zvířete, které se používá k pasení, nebo pro něco, co je typické pro pastevectví, jako například barevné oblečení.
Pryskýř
pryskýř je kůra nebo potah, který se používá na různé předměty nebo povrchy. Je to látka, která se vytváří při zpracování některých rostlin nebo stromů. Má různé vlastnosti, jako je lepivost nebo odolnost proti vlhkosti. Pryskýř se používá například na výrobu nábytku, obalů nebo podlahových krytin. Je to důležitý materiál, který se využívá v mnoha odvětvích průmyslu. látka na ochranu nebo zdobení předmětů.
Slavnostní
slavnostní (ceremoniální, uctěný) je popisem události nebo situace, která má slavnostní charakter a je spojena s formálními rituály a ceremoniály. Tento termín může také vyjadřovat vážnost a úctu k dané příležitosti nebo osobě.
Chtít
Vyjadřuje touhu, přání nebo potřebu něčeho. Označuje silný subjektivní pocit, který vzniká v mysli člověka a motivuje ho k jednání.
Maskot
Maskot je symbol nebo postava, která reprezentuje určitý tým, skupinu nebo organizaci. Je to ikona, která má za úkol představovat určitý produkt, značku nebo koncept. Většinou se jedná o postavu, zvíře nebo objekt, který má být přitažlivý a sympatický pro širokou veřejnost. Maskot má za úkol budovat pozitivní vztahy mezi organizací a jejími zákazníky, a také zvyšovat povědomí o dané značce. V mnoha případech se maskoti využívají jako součást marketingové strategie pro zvýšení prodeje a popularizaci určitého produktu nebo služby.