Kancelář

Význam slova: Kancelář je místo, kde se vykonávají administrativní činnosti, jednání a schůzky. Je to prostor vybavený pracovními stoly, počítači, tiskárnami a dalšími potřebnými pomůckami. Kancelář může být součástí firmy, úřadu nebo instituce. Je to místo, kde se řeší pracovní záležitosti a vede se komunikace s ostatními kolegy. V kanceláři se také ukládají důležité dokumenty a materiály potřebné pro práci.

Synonyma: místnost, místo, úřad, komora, kabinet, pokoj, sídlo, středisko, konírna, pracoviště

Hovorově: úřad, kantýna, pracovna, kámošská zóna, šéfovský domeček, papírový kolotoč

Další synonyma

Taška

přenosný úložný prostor určený k nošení osobních věcí, obvykle s rukojetí nebo popruhem.

Vzpouzet se

vyjadřuje odpor nebo odmítání, vzbuzuje pocit odporu nebo nepřijetí.

Zaevidovat

Zaevidovat je synonymem pro zaznamenat nebo prokázat. Vyjadřuje proces, při kterém se něco zaznamenává, zapisuje nebo se o něčem získává důkaz. Toto slovo se často používá v administrativním nebo úředním kontextu, kdy se například něco oficiálně zaznamenává do evidence.

Patriotismus

Láska a oddanost k vlasti a jejím hodnotám, závazek chránit a podporovat svou zemi a její občany.

Hanbit se

Vyjadřuje stav, kdy se člověk cítí nepříjemně, trápí se nebo má obavy. V tomto kontextu se používá pro popis situace, kdy se někdo cítí nepříjemně nebo má strach z něčeho.

Zřídit

Vytvořit nebo zorganizovat něco, co dříve neexistovalo nebo nebylo uspořádáno.