Kancelář
Význam slova: Kancelář je místo, kde se vykonávají administrativní činnosti, jednání a schůzky. Je to prostor vybavený pracovními stoly, počítači, tiskárnami a dalšími potřebnými pomůckami. Kancelář může být součástí firmy, úřadu nebo instituce. Je to místo, kde se řeší pracovní záležitosti a vede se komunikace s ostatními kolegy. V kanceláři se také ukládají důležité dokumenty a materiály potřebné pro práci.
Synonyma: místnost, místo, úřad, komora, kabinet, pokoj, sídlo, středisko, konírna, pracoviště
Hovorově: úřad, kantýna, pracovna, kámošská zóna, šéfovský domeček, papírový kolotoč
Další synonyma
Taška
přenosný úložný prostor určený k nošení osobních věcí, obvykle s rukojetí nebo popruhem.
Vzpouzet se
vyjadřuje odpor nebo odmítání, vzbuzuje pocit odporu nebo nepřijetí.
Zaevidovat
Zaevidovat je synonymem pro zaznamenat nebo prokázat. Vyjadřuje proces, při kterém se něco zaznamenává, zapisuje nebo se o něčem získává důkaz. Toto slovo se často používá v administrativním nebo úředním kontextu, kdy se například něco oficiálně zaznamenává do evidence.
Patriotismus
Láska a oddanost k vlasti a jejím hodnotám, závazek chránit a podporovat svou zemi a její občany.
Hanbit se
Vyjadřuje stav, kdy se člověk cítí nepříjemně, trápí se nebo má obavy. V tomto kontextu se používá pro popis situace, kdy se někdo cítí nepříjemně nebo má strach z něčeho.
Zřídit
Vytvořit nebo zorganizovat něco, co dříve neexistovalo nebo nebylo uspořádáno.