Odrážet
Význam slova: Vyjadřuje činnost, při které se něco odráží od jiného předmětu, plochy nebo prostoru. Může také znamenat odmítání něčeho, tedy nepřijetí, nepřijetí nebo odpor vůči něčemu.
Synonyma: vracet, odrážet, odmítat, zamítat, oponovat, obrátit, otočit, odrazit, odvracet, repečovat
Hovorově: odmítat, odstrkovat, odolávat, odmítnout, odrazit, odpuzovat
Další synonyma
Rozpliznout se
Rozpliznout se znamená rozpustit se, rozptýlit se nebo se rozpadnout na menší části. V kontextu se jedná o rozpadání se nebo rozpouštění něčeho na menší části, což může být fyzického nebo abstraktního charakteru.
Namrznout
vyvolat zmrazení, přechladnout; vyvolat stav, kdy se na povrchu objektu tvoří ledová krusta v důsledku nízkých teplot.
Podléhat
Slovo \"podléhat\" znamená ustoupit nebo přizpůsobit se nějakému vlivu, autoritě nebo okolnostem. Je to synonymum pro slova jako \"poddávat se\", \"podřídit se\" nebo \"přizpůsobit se\". Slovo má negativní konotaci a často se používá v souvislosti s něčím, co se musíme podvolit nebo co nám brání v plném projevu své vůle.
Doprovod
Sprevádět, eskortovat. Slovo "doprovod" označuje činnost, při které se někdo nebo něco doprovází nebo eskortuje na cestě nebo na určité místo. Jedná se o akt, kdy se osoba nebo věc stává součástí doprovodu a následuje jinou osobu nebo věc, která je v popředí. Doprovod může být prováděn z různých důvodů, například pro ochranu, podporu nebo společnost.
Úplatkářský
Označení pro člověka, který se zabývá nelegálními praktikami, jako je korupce nebo švindl. Tento termín se používá pro označení jedince, který se snaží získat neoprávněný prospěch prostřednictvím úplatků a podvodů.
Distribuce
Distribuce je proces distribuování nebo šíření určitého produktu nebo služby od výrobce k zákazníkovi nebo konečnému uživateli. Jedná se o důležitý krok v obchodním řetězci, který zajišťuje dostupnost a přístupnost produktu nebo služby pro zákazníka. Distribuce může probíhat prostřednictvím různých kanálů, jako jsou například prodejní místa, internet nebo distribuční sítě. V rámci marketingového mixu se distribuce řadí mezi 4P (product, price, promotion, place) a má zásadní vliv na úspěch produktu na trhu.