Podobiznový
Význam slova: Slovo popisující něco, co se týká portrétů nebo popisů.
Synonyma: obrazový, portrétní, popisný, ilustrační, identický, stejný, odpovídající, odpovídající skutečnosti, názorný, dokumentární
Hovorově: karikaturní, komický, groteskní, karikaturně zveličený, parodický, burleskní
Další synonyma
Protrpět
Vydržet nebo překonat nějakou bolest, utrpení nebo nepříjemnost. Jedná se o psychickou nebo fyzickou zátěž, kterou musíme vydržet a překonat. Může se jednat o dlouhodobé trápení nebo krátkodobé nepříjemnosti. Protrpět znamená vydržet a nevzdát se v situaci, která nám způsobuje bolest nebo utrpení.
Prát
"prát" je čistě fyzický akt, kterým se odstraňuje nečistota z různých předmětů nebo materiálů. Spočívá v tom, že se předmět nebo materiál omývá vodou nebo jiným čisticím prostředkem, aby se odstranily nečistoty a zanechal se čistý povrch. Toto slovo se také používá v souvislosti s praním prádla, což je proces odstraňování nečistot a špíny z oblečení. Celkově lze říci, že význam slova "prát" je spojen s čištěním a odstraňováním nečistot z různých materiálů.
Blamovat
Vyjádření nesouhlasu nebo kritiky vůči někomu nebo něčemu, které může vést k jeho odsouzení nebo ztrapnění.
Rasovat
Prosetávat, šťouchat. Jedná se o činnost, při které se prochází nebo prochází něco do hloubky, nebo se něčím prochází, pročišťuje. Toto slovo může mít různé významy v různých kontextech, ale obecně se jedná o aktivitu, při které se něco dělá s cílem prozkoumat, pročistit nebo prozkoumat něco. Slovo "rasovat" může být použito například v souvislosti s prozkoumáním terénu, pročištěním cesty nebo prozkoumáním nějakého problému. Význam tohoto slova tedy spočívá v procházení nebo pročišťování něčeho, ať už fyzicky nebo metaforicky.
Strhující
Představuje něco, co působí na člověka silným dojmem a vyvolává silné emoce. Je to synonymum pro dechberoucí, ohromující a působivý.
Lákadlo
Věc, která slouží k přilákání pozornosti nebo zájmu. Lákadlo může být fyzický předmět nebo abstraktní pojmenování, které má za úkol přitáhnout pozornost a vyvolat zájem. Může to být například reklama, návnada, stimul nebo podnět. Lákadlo je často používáno k propagaci nebo prodeji produktů a služeb.