Překonat

Význam slova: Překonat je synonymem pro převálcovat či pokořit. Označuje akci, při které se něco či někdo stává silnějším než ostatní a dokáže je porazit či ovládnout. Překonání může být fyzické, například překonání překážky, nebo i abstraktní, jako například překonání vlastních limitů. V kontextu se jedná o akci, při které se něco či někdo stává vítězem a poráží ostatní.

Synonyma: přemoci, převálcovat, pokořit, překonat, zdolat, porazit, dobyt, vítězit, přeměnit, zlomit

Hovorově: přemoci, převálcovat, porazit, přehrávat, přemáhat, přebít

Další synonyma

Alkoholik

Jedná se o označení pro osobu, která má závislost na alkoholu a pravidelně jej konzumuje v nadměrném množství. Tato osoba má potíže s ovládáním svého pití a může trpět fyzickými i psychickými problémy spojenými s nadměrným pitím alkoholu.

Náběh

Slovo náběh označuje start nebo rozběh, tedy začátek nějaké činnosti nebo procesu. V kontextu se využívá při popisu začátku nějaké akce, pohybu nebo vývoje. Může se také vztahovat k fyzickému rozběhu před závodem nebo k mentálnímu náběhu před důležitým rozhovorem. Je to tedy slovo, které vyjadřuje začátek něčeho důležitého a dává najevo aktivitu a pohyb vpřed.

Srovnat se

Zarovnat nebo usadit na stejné úrovni nebo do stejné polohy.

Rozpřáhnout se

Rozpřáhnout se znamená protáhnout nebo roztáhnout se. V tomto kontextu se jedná o akci, kdy se něco nebo někdo rozprostírá, vytahuje nebo roztahuje, například ruce, nohy, křídla apod. Toto slovo může vyjadřovat i pohyb nebo akci, kdy se něco nebo někdo rozšiřuje, například květina, plamen, oblak apod. Celkově tedy slovo "rozpřáhnout se" vyjadřuje roztažení nebo rozšíření něčeho nebo někoho do šířky nebo délky.

Převládat

Ovládat, mít převahu, být větším množstvím nebo sílou, být dominantní.

Propagace

. Propagace znamená šíření informací o určitém produktu, službě nebo myšlence, s cílem získat pozornost a zájem veřejnosti. Jedná se o marketingový nástroj, který se využívá k propagování a zvýšení povědomí o daném tématu. Propagace může být realizována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou reklama, PR, sponzoring, akce nebo sociální média. Cílem propagace je přesvědčit potenciální zákazníky o kvalitě a výhodách daného produktu nebo služby a podpořit jejich nákupní rozhodnutí.