Zlostný

Význam slova: slovní vyjádření pro osobu, která je plná vzteku a rozhněvání. Označuje negativní emocionální stav, který může být vyvolán různými příčinami. Tento stav může být doprovázen fyzickými projevy, jako je například zrychlené dýchání, zvýšený tep, nebo zvýšený hlas. V závislosti na intenzitě může být zlostný stav krátkodobý nebo trvalý.

Synonyma: hnevivý, vzteklý, rozhněvaný, nepokojný, rozčílený, ošklivý, zuřivý, nenávistný, hněvivý, šílený

Hovorově: rozčilený, rozzlobený, naštvaný, uražený, podrážděný, nafoukaný

Další synonyma

Tržiště

Tržiště je místo, kde se setkávají prodávající a kupující s cílem uskutečnit obchod. Jedná se o prostor, kde se nabízí a nakupují zboží, služby nebo jiné produkty za určitou cenu. Tržiště může být fyzické, jako například tržnice nebo nákupní centrum, nebo virtuální, jako například internetový obchod. Tržiště může být organizováno různými subjekty, jako jsou obchodníci, státy nebo mezinárodní organizace. Jeho fungování ovlivňují faktory jako poptávka, nabídka, konkurence, ceny, kvalita produktů a další.

Mít

Popis slova "mít" je spojen s několika významy, jako například mít na starosti - být odpovědný za něco, vlastnit - být vlastníkem něčeho, nebo také vyjadřovat existenci nebo vlastnost. V kontextu se jedná o obecné sloveso, které vyjadřuje vlastnictví, odpovědnost nebo existenci něčeho.

Upotřebit

Použít, využít nebo aplikovat něco na něco jiného. Obvykle se používá v kontextu použití něčeho konkrétního na nějaký účel nebo využití něčeho k dosažení určitého cíle. Může se také použít v přeneseném významu pro vyjádření využití něčeho nebo někoho pro dosažení něčeho jiného.

Libertin

člověk, který se řídí svými vlastními myšlenkami a názory, nezávisle na společenských konvencích a omezeních.

Hledanost

HLEDANOST znamená míru zájmu o daný pojem, produkt nebo téma. Vyjadřuje, jak často je daný výraz vyhledáván na internetu nebo jak oblíbený je mezi uživateli. Vysoká hledanost znamená, že daný pojem je populární a má velký potenciál zaujmout širokou veřejnost. V kontextu marketingu se hledanost používá pro určení úspěšnosti kampaní nebo pro výběr vhodných klíčových slov pro optimalizaci webových stránek.

Neforemný

nevkusný, odporný, neohrabaný, nedokonalý, hrubý, nepříjemný.