Konjunkturalistický

Význam slova: Dočasný, sezónní. Slovo konjunkturalistický popisuje situaci, která je omezená v čase a není trvalá. Označuje dočasný stav, který se může měnit v závislosti na okolnostech. Je to synonymum pro sezónní, tedy vztahující se k určitému období v roce. V ekonomickém kontextu se jedná o situaci, kdy jsou tržní podmínky dočasné a mohou se měnit v závislosti na ekonomické konjunktůře.

Synonyma: cyklický, sezónní, dočasný, přechodný, příležitostný, obdobný, dočasný, krátkodobý, sezonální, proměnlivý

Hovorově: humoristický, satirický, parodický, komický, burleskní, legrační

Další synonyma

Nevybíravost

Nepříjemná neohleduplnost a hrubost ve chování nebo výrocích.

Lidožrout

Osoba, která se živí konzumací masa jiných lidí. Toto slovo je často používáno jako nadávka pro velmi zlé a kruté lidi.

Dvojakost

Slovo dvojakost znamená, že něco má dvě strany nebo aspekty. Může se jednat o situaci, kdy něco má dva různé významy nebo je rozděleno na dvě protikladné části. Dvojakost může také odkazovat na ambivalentnost, tedy schopnost něčeho být současně dobré i špatné. Jedná se tedy o stav, kdy něco je rozdělené nebo má dva protichůdné charakteristiky.

Skupinový

Skupinový je přídavné jméno, které popisuje něco, co je spojeno s množstvím lidí nebo věcí. Může se jednat o skupinu lidí, společnost nebo konglomerát, který sdružuje různé subjekty nebo věci. Slovo skupinový vyjadřuje příslušnost k určité skupině nebo sdružení a může také naznačovat společné cíle nebo aktivity.

Zkonfiskovat

zabavit, zabrat. Jedná se o proces, při kterém je nějaký majetek či věc odebrána od jejího vlastníka a připadá do rukou státu či jiného subjektu. Zkonfiskování může být prováděno jako trestní sankce nebo jako opatření v souvislosti s nějakým porušením zákona.

Rabat

Rabat je označení pro slevu nebo úlevu, která je poskytována na cenu zboží nebo služby. Tento termín se také může používat pro odměnu, která je poskytována za věrnost zákazníka nebo za určitý počet zakoupených výrobků. Rabat se může vztahovat na různé oblasti, jako jsou například nákupy, cestování nebo služby. Využívá se především k motivaci zákazníků k nákupu a ke zvýšení prodeje.